Organisatie van ons kantoor

Een uniforme en gestructureerde dienstverlening vormen samen met de gekwalificeerde medewerkers, het controledossier en de centrale databank de ruggengraat van onze organisatie.

Eén aanspreekpunt voor al uw vragen

Elk dossier dat J&J behandelt, wijzen we toe aan een dossierbeheerder. Deze boekhouder of accountant organiseert en coördineert alle prestaties en draagt de volledige operationele verantwoordelijkheid van het dossier. Zo kunt u steeds voor al uw vragen bij dezelfde persoon terecht.

Controleren is waken voor fouten

Om een uniforme en gestructureerde dienstverlening te bieden, stellen we voor de meest voorkomende opdrachten en werkzaamheden een controledossier op. Dit omvat procedures, checklisten en modeldocumenten.

Nooit iets over het hoofd zien, daar gaan we voor

J&J beschikt ook over een centrale databank waarin we alle klanten en relaties van het kantoor opnemen. Voor iedere klant bevat de databank een overzicht van alle periodiek wederkerende formaliteiten en verplichtingen met hun uiterste datum van uitvoering. Bovendien voorziet dit systeem iedere maand een samenvatting van alle te vervullen prestaties. Zo ontsnapt er niets aan onze aandacht en kunnen we tijdig de nodige afspraken en planningen maken.

lees verder: toelichting facturatiesysteem